miercuri, 13 ianuarie 2010

NEWS!!

Deci, Introducere.
sunt Paul.
si sunt un sfant.
haha. pentru mine: "dream on kid"
Desfasurarea actiunii:
cand mi-am creat blogul[prin iunie 2009] am pus doar cateva postari 3 parca cu poze.
nu eram hotarat ce sa scriu/ nu aveam starea necesara sa scriu.
acum mi-am amintit de asta si dupa cum vezi am inceput sa scriu,
Punctul culminant: MA PLICTISESC!
Traiesc in Romania si da asta imi ocupa tot timpul dar , daca ar fi fost dupa mine as fi trait in U.K , U.S.A sau sau sau Germania frate!!.
Ce ascult? ascult tot ce ma inspira/tot ce suna bine urechii si sufletului meu.
Intervin si starea , emotiile , adrenalina dar in general ascult rock vs. metal.
si nu NU ASCULT punk rock/pop rock gen green day sau mika , sau doom metal.
ascult hardcoreala de aia moldoveneasca gen Truda , Bucovina si Altar.
ascult sataneala de aia gen Dimmu Borgir , Children of Bodom , Amon Amarth ,Cradle of filth , Cannibal Corpse , si multe de astea.
ascult chileala de aia gen e.m.i.l , ocs , pistol cu capse , vita de vie , vama veche
ascult zbenguiala de aia gen dope , drowning pool , disturbed , slipknot , etc. [nu-mi vin acum in minte],
ascult Rammstein
ascult clasica,
ascult melodii clasice adica vechi,
ascult metale istorice gen Ac/Dc , Metallica , Iron Maiden ,
ascult o melodie din filmu "Green Street Hooligans" [daca stiti]:I'm forever blowing bubbles; e singura melodie din fotbal care o ascult si e saltareata e buna. e imnu unei echipe de fotbal din U.K. west ham united.
dar in rest nu agreez fotbalu.
altceva:
hmm.
cant la chitara electrica si clasica/acustica uneori.
sunt previzibil in majoritatea timpului.
gata! noapte buna:D

Un comentariu:

  1. Deci, introducere de comentariu.
    Salut Paul.
    Draga sfantule.
    Continua.
    Desfasurarea actiuni: nu imi place romana.
    Ti-ai facut blogul din buna mea recomandare, bineinteles...toate lucrurile bune si inteligente sa fac din recomandarea mea, adica.
    Da, pai cu scrisul, urma sa fie un blog de fotografii defapt.
    Deci, pana la urma te-ai hotarat, si s-a infaptuit minunea.
    Punctul culminant: Eu nu ma plictisesc.
    Stiu asta cu Romania, si eu vreau sa stau in Germania. Dar eu vreau cel mai mult in Coreea de sud ( emoticon: =p~)!!
    Astea cu emotiile, sufletul, nu le comentez, ca nu sunt limpede... . Rock si metal bineinteles. Si hardcoreala .
    Vai, de ce nu asculti green day, cateva colege ti-ar da in cap pentru asta. Nici eu nu o fac. Am primit o replica, cum "Vai Dana, cum de nu asculti green day ? Sunt cei mai tari!" Erau restu' pe jos de ras .
    Eu ascult k-pop, un pic asa, numai pentru cantareti coreeni, scumpi de ei. Pasiune noua, Asia.
    harcoreala moldoveneasca, haha, asta e cel mai bine zis.
    Si eu ascult sataneala deaia. Si "chileala" . Si zbenguiala. Rammstein bineles. Clasica, o apreciez. Isorice, normal. Vin AC/DC in concert in tara. Vai ce a fost acum 2 ani la Iron Maiden.
    Nu cred ca ascult melodii din filme. Doar melodiile de la animeul Death Note. Gen Maximum the Hormone-What's up people.
    Melodii din fotbal nu stiu.
    Agreez fotbalul, ca am in familie fosti fotbalisti.
    Da scumpa ta chitara. Ce mai face? Ziceai ca iti vei lua bass sau nu mai tin eu minte bine?
    Previzibil ? Bravo.
    Cum gata? Nu ai desnodamant.
    Defapt introducerea trebuia sa fie expozitiune si intriga. Unde sunt ?
    O noapte buna si tie.

    RăspundețiȘtergere