marți, 2 februarie 2010

Vine vara baaaaaaaaaa!!!!

Dimineata cand m-am trezit , am deschis ochii si am vazut lumina.
O lumina intensa. Era soarele.
Am dechis geamul am vazut cum zapada incepea sa se topeasca,
Curgeau de pe acoperis picaturi de apa.
Eram fericit.
Incet , incet iarna isi da drumu si isi ia adio[pana in decembrie 2010 logic].
Asa sunt si eu IN SFARSIT fericit.
Am trecut peste un an[2009] , peste un semestru la noul liceu , peste criza , peste..... peste tot.
Altceva:
Mi-am redecorat camera.{articole pestrite din reviste [ legate de astronomie,fotografie,psihologie,LONDON si U.K.] , postere [cu Beethoven , Deicide , Metallica si Rammstein] , imagini naturale cu multi megapixeli[imagini din natura] si cam atat}.
Acum peretii imi zambesc fericiti si e bine.
Ascult Emil - 1000 de dorinte si imi e bine.
Astept sa ma insanatosesc.
Hai salut si...respect [instructiunilor de pe prezervative].

2 comentarii:

  1. In primul rand am observat ca ai contor de vizite. Bravo. La mai multe vizite si poate si comentarii:)).
    Legat de postare, mie nu mi se pare ca vine vara asa de repede. Mai avem un semestru mai. Eu o sa imi schimb culoarea camerei la vara, dar nu stiu in ce alta culoare:-?. Imi place jumatatea a doua a playlistului tau. Cand a inceput Are you dead yet am crezut ca imi suna telefonul:-?(o am ringtone).
    Scuze ca nu ti-am raspuns atunci cand mi-ai zis de coreeni, dar ma uitam la un serial japonez, si nu am vazut/auzit:)). In vacanta am vazut 5 seriale japoneze. Doar 5. Dar mai am timp in putinele zile care au ramas. Poate o sa mai postez si eu... .
    Deci cu bine draga Paul!

    RăspundețiȘtergere
  2. sper sa vina vara cat mai repede.
    astronimie& Londra <3

    si eu tot la vara imi redecorez camera. ^^

    RăspundețiȘtergere